GSM Portugal +351 916 234 246 - Reisverslag uit Portimão, Portugal van Maarten en Marjolein Wamelen - WaarBenJij.nu GSM Portugal +351 916 234 246 - Reisverslag uit Portimão, Portugal van Maarten en Marjolein Wamelen - WaarBenJij.nu

GSM Portugal +351 916 234 246

Door: Marjolein

Blijf op de hoogte en volg Maarten en Marjolein

26 April 2013 | Portugal, Portimão

En alweer was het een heerlijke tijd in Nederland; dus óp naar de volgende periode in Nederland.
Maar zover is het nog lang niet, eerst gaan we weer heerlijk zeilen met als eerste doel de grensrivier tussen Portugal en Spanje, waarna de zuid-oost kant van Spanje bekeken gaat worden, om vervolgens over te steken naar Ibiza. De zomermaanden zullen we gebruiken om zoveel mogelijk van de Balearen te zien. We hebben er zin in!

Inmiddels is de boot weer op orde; de eerste boodschapjes zijn gehaald en we zijn flink aan het poetsen geslagen. Honderden kleine spinnetjes en veel stof op en in de boot. Het is hier prachtig weer, dus we lopen weer in korte broek en hemmetje......heerlijk!

• 26 April 2013 - 08:25

Odette:

Een goede morgen!
    Dat wordt weer genieten, zeker weten! Gisteren 1 redelijk mooie dag gehad..nu bewolkt, komende dagen blijft het kwik hangen rond de 10 graden! Dus niks geen hemmetjes en korte broeken maar winterjas en truien mee in de caravan vandaag. De airco ha ha, hoeven we niet aan te zetten! Tot de volgende keer xx

• 26 April 2013 - 08:26

Marianne Rebel:

Weten jullie dat het heerlijk is jullie te hebben gezien, echter die reis verhalen hé ,daar verheug ik me weer op hahaha.
    veel plezier, en we Lezen !!!!

• 26 April 2013 - 09:57

Anita Verhagen:

Bonjour Wameltjes
    Net als Odette heb ik ook maar weer een trui aangetrokken. Het was goed je te zien!!!
    En nu weer voor jullie de volgende voorbereidingen met of zonder spinnen (brengt geluk, zegt men).
    Geniet maar van het mooie weer: onze tijd komt nog!
    Liefs, Anita