GSM Portugal +351 916 234 246 - Reisverslag uit Portimão, Portugal van Maarten en Marjolein Wamelen - WaarBenJij.nu GSM Portugal +351 916 234 246 - Reisverslag uit Portimão, Portugal van Maarten en Marjolein Wamelen - WaarBenJij.nu

GSM Portugal +351 916 234 246

Door: Marjolein

Blijf op de hoogte en volg Maarten en Marjolein

26 April 2013 | Portugal, Portimão

Na weer een heerlijke tijd in NL, zijn we terug op de boot; óp naar de volgende periode NL....
Maar zover is het nog lang niet. Eerst gaan we weer genieten van het leven op de boot. De grensrivier tussen Portugal en Spanje verkennen, langs de zuid-oost kant van Spanje varen en daar alles ontdekken, om dan de zomermaanden door te willen brengen op de Balearen, te beginnen bij Ibiza.
We hebben er zin in!

Inmiddels zijn de eerste boodschappen binnen, er wordt zowel binnen als buiten weer flink aan de boot gepoetst want hij was vies!
Bovendien héél veel kleine spinnetjes.
Maar ach het is geen straf om weer lekker buiten met water te mogen spelen; het weer is hier fantastisch en we lopen weer in korte broek en een hemmetje. Meer is niet nodig.

Verder nog niet veel spannends te melden, dus ... wordt vervolgd.

• 29 April 2013 - 16:38

Paul En Gertie:

Hai lieve Wamels,

Fijn dat jullie goed aangekomen zijn. Hier alles prima heb zaterdag meegevaren op de reddingsboot tijdens de open dag, wat een super ervaring zeg, wat gaat dat ding loeihard. Succes met soppen en spinnen vangen.
    Goede vaart en hou de koers recht.

Groetjes,
    Paul en gertie