Italie! - Reisverslag uit Sardinië, Italië van Maarten en Marjolein Wamelen - WaarBenJij.nu Italie! - Reisverslag uit Sardinië, Italië van Maarten en Marjolein Wamelen - WaarBenJij.nu

Italie!

Door: Marjolein

Blijf op de hoogte en volg Maarten en Marjolein

13 September 2013 | Italië, Sardinië

Vrijdag 13 september

Even een kort berichtje vanaf de Mobilae om jullie ons nieuwe Italiaanse telefoonnummer te geven (zie hiernaast) en ook om te laten weten dat we goed in Italië aangekomen zijn.

Helaas is Sandrien snot – en snotverkouden geworden in haar vakantie en begint zij nu pas weer een beetje op te krabbelen. We liggen nu aan een kade op het eilandje Sant Antioco (min of meer tegen de zuid-west kant vanSardinië aan) in afwachting van het uitrazen van de Mistral, die er momenteel is.
We hopen morgen wellicht verder te kunnen gaan en gaan dan naar Sardinië. Dat is maar een paar uurtjes varen hoor.
Aangezien Sandrien a.s. dinsdag alweer terugvliegt, is het misschien wel zo leuk om een paar dagen een auto te huren daar en zo toch nog voldoende van het eiland te kunnen zien.

Tot nu toe zijn we erg enthousiast over Italie en de Italianen. Ze zijn zo heerlijk vrolijk, behulpzaam en vriendelijk!! Het is een verademing na die snauwende Spanjaarden. Ook Pien is hier tot nu toe overal welkom en mensen reageren stuk voor stuk even vriendelijk op haar.
Groetjes, liefs en een pootje van Pien!

• 13 September 2013 - 14:23

Anita Verhagen:

Buon giorno Wamels

Leuk en gezellig weer eens een andere omgeving en taal. Hopelijk knapt Sandrien snel op en kan zij ook nog even mee genieten..
    Ik ben benieuwd naar jullie kennis making met Sardinië.
    liefs
    Anita

• 13 September 2013 - 14:25

M. Rebel:

Hi lieverds,
    fijn dat alles goed gaat, en Ja de Italianen zijn idd vrolijk en behulpzaam.
    Mijn vakantie bruut moeten afbreken door het plotseling overlijden van mijn Moeder[84]
    Inmiddels heeft de crematie in stilte plaats gevonden, en ineens ben ik geen kind meer,en wees.

Hard en niet werkelijk, sta ik bloot voor de spiegel ,en zeg "Mar" , geef nu alles door aan je kinderen wat je oer Moeder zo belangrijk vond in haar leven.

Ik ge haar leven vieren op haar verjaardag as 30 November in Bussum met haar vriendinnen.

Verdrietig maar sterk,
    Groet ik jullie,